yo

HOLA !
sitter just nu o kollar på AFV :D
haha så grymt kul X'D
Kollar runt lite på olika bloggar oxå :D
Har ni ngn blogg får ni gärna skriva den ! :)
Idag har jag typ it gjort ngt alls..
shiiet den här veckan har verkligen vart en liggahemmaframförtvn vecka !
skolan börjar om 3 dagar !! :o
lovet har verkligen gått fort !
men jag saknar skolan ! (a)
väldigt mke faktist .. lr ja.. de e väl snarare vännerna man saknar ;) <3
Vad tycker ni förresten om den nya headern? (:
har typ inget att skriva om .. har verkligen it gjort ngt idag..
vad tycker ni att jag ska blogga mer om ?
mer bilder kommer det komma iaf... men dom här dagarna har jag typ
it orkat fixa mej utan gått runt i myskläder hela dagarna o typ utan smink o så..
så då bjuder jag på lite gamla bilder;) men nu när skolan börjar SKA jag bli duktigare
på de här med bilder ;D
Men ni får väldigt gärna ge förslag på vad jag ska blogga mer om !
som typ Hiss/Diss lr dagens ngt ? Eller kanske helt enkelt bara vad jag gör om dagarna ?
Kom ihåg att ni jättegärna får fråga mej saker i frågelådan ! :D
bilder från en underbar dag / natt ! :D
älskar er tjejer !
älskar verkligen sista bilden sandra ser så cool ut (H) :D<3
pusss blir nog inge mer bloggning idag ...
måste släcka senast tio idag.. jag behöver de !

Kommentarer
Postat av: SANDRA

HAHAH xD men gud -.-''



puss :D <33

2011-01-11 @ 22:22:17
Postat av: SANDRA

HAHAH xD men gud -.-''



puss :D <33

2011-01-11 @ 22:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0