tjooo

tjoo..
mitt internet dampar sönder totalt ?
så jag typ sitter o ja.. jag vet it ..
men men nu kom jag äntligen in iaf..
idag har jag väl typ vart hos kusinerna för min
farbrors fru fyllde år :)
innan de var väl jag o pappa o kolla i massa affärer o så typ:p
igår blev de så sjukt sent så jag la aldrig in bilden på mitt "julkort" ;)
blev rätt nöjd faktist .. älskar snön på grenarna ser verkligen 3D typ ut
lr vad man ska säga.. o de e bara lite skuggor :D
men iaf den här videon, han förklara verkligen riktigt bra så man fattade precis hur man
skulle göra o om man som precis som jag typ it kan så mke i photoshop så är den
verkligen att rekomendera för man lärde sej jätte mke !
för mke av de där kan man juh använda till annat än julkort oxå;)
men men var faktist skitkul att göra ?xd
här är iaf resultatet:
bloggar mer sen..
är verkligen it på humör just nu pga det störda internetet............
jag lovar att jag satt i säkert 50 min för att få upp den där bilden ...
-.-''
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0