tjo..

hallu, bloggade inge igår ..
sov juh hos ellen fredag till lördag tsm med fanny ;)
och ja.... jag satt vid datan o chattade till en halv fem på morgonen
medans ellen sminkade fanny o tog kort på henne ...
o ja.... de enda jag har o säga är: VART FÅR HON ALLT IFRÅN ? :O:O
herregud som fanny såg ut :o helt jävla sjukt !
hahaha aaja, dom tvingade ifrån mej datan halv fem som sagt o då
satte sej ellen där ist medans jag o  fanny typ låg o prata..
o ellens syster o hennes kille sov där oxå och deras lilla son som är typ 1 år...
så när jag o fanny stod o borsta tänderna vid typ fem så kommer dom ner med hnm
o han skriker o gråter så in i fan i typ 1 o en halv timme... och vi sov juh nere i
vardagsrummet..
så vi somnade typ 6 sen kom han ner o skrek o grät igen klockan 9 -.-''
så vi sov i 3 timmar(y)
hahaha jag o fanny sitter vid köksbordet :
jag : så... haru sovit gott då ?:D
fanny: *kollar på mej*
jag o fanny: HAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHA XD
lixom den dummaste frågan man kunde ställa just då ? xd
men men...
inatt sov jag 14 timmar....
la mej så jag somnade mellan tio o halv elva o sen väckte mamma mej halv ett .. skönt
men iaf igår så var vi typ ute o smällde en massa o så .
sen åkte jag mamma magnus o bror te kusinerna o åt där (:
sen var vi där ett tag o ja..
sen åkte vi hem o jag sov..
så ja.. jag hade it så mke tid på mej att blogga igår men jag antar att ni överlevde ?;d
måste bara tillägga att ungen var skitsöt  när han var glad.
man aja, har iaf haft jättekul dom senaste dagarna (:
ellens blogg hittar ni här :)
av ngn konstig anledning är jag as trött ? så jag orkar faktist it leta efter ngn bild..
men ni får bilder sen ..
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0