tidsinställt

ska nog börja köra rätt mke  på tidsinställt eftersom jag känner att jag
måste ta o blogga lite mer men har typ aldrig tid..
just nu ligger jag iaf förmodligen o kollar på chuck som jag missade i måndags !
ska lägga mej i bra tid idag ! så stänger förmodligen av efter chuck !
kom på att jag aldrig skrev vad jag gjorde innan jag åkte te emma vid 6 igår :)
Var iaf kvar i skolan till halv 3... med rickard erik niklas o ellen:)
hahaha sjuka ungar säger jag bara :D
sen åkte jag ellen niklas o erik ner på stan ... IGEN
o ja.. jag o erik hade iaf kul o satt o garva hela tiden medans dom andra bara såg sura ut ? haha xd
vi har lite speciell humor (a) bara vi o fanny som förstår den;)
vi typ hängde på biblo ett bra tag o så :)
o i skolan så lekte erik med en spritpenna jag hade i mitt skåp...
han skrev bland annat bög med stora bokstäver under min sko som it går bort ? xd
o ritade kukar på min arm o i min PANNA ? tur att man har lugg säger jag bara...
o jag skrev sara <3 erik på hans sko;)
här är lite fina bilder.. ;)
cut - cut XD
jätte fint i know ;)
ses  imörå ! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0