omg..

har it bloggat på typ en vecka?
men men .. har vart skit jobbigt med massa.. men nu är mkt
ordnat o så .. så jag jag orkar it bry mej i de mer :D
Inatt sov jag iaf hos fatima:D det var bääääst ♥
något som verkligen måste göras om !
Igår slutade vi iaf 1 o tog bussen ner på stan efter skolan , där tog vi nästa
buss och åkte vidare till grangärde :D
Där typ gjorde vi massa hos fatima sen vid 7 så åkte vi till mathias o simon i Nyhammar :D
hahahahhahhhaha vi åkte i mathias bil XD SÅ JÄVLLLLLLA KUL!
fatima o mathias i bilen o jag o simon på flaket ? hahahaha
O mathias gasar på så in i helvette o sladdar runt på vägen ? hahahah
fatta vad vi slängdes omkring där på flaket x'D troddde fan it att den där bilen kunde
gå så jävla fort :-o  Aja, GRYMT FUCKIN KUL vare iaf :D men sen stannade vi typ vid saxen lr ngt
o tog lift med lotta till folkan för vi fick egentligen it åka med bilen på riktiga vägar (A) ooppps.. ;)
aja, på folkan satt vi väl o spela cod o snacka o kolla film o en massa :) kul vare iaf !
Sen var vi väl hemma hos fatima vid ett  tiden och då typ fixa vi oss o la oss o prata :p
sen somna vi ngn tid.. vakna typ halv elva:p gick typ ut o tog lite kort :)
aja , nu har jag vart hemma i en 4 timmar lr ngt.. ensam -.-'
inte ens hunden är hemma eftersom resten av familjen är på väg hem från stockholm just nu , så
tindra är hos ngn kompis ^^ <--- haha x'd
aja, imorn blire nog kupolen:)
här är lite bilder från idag:
puss sålänge :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0