Nyårslöften ? :d

Hejj ,
sitter o kollar igenom alla avsnitten av bartenderskolan:D
är juh skitkul faktist haha :D och jag läser juh vanitas blogg så (:
aja, har tänkt lite på de här med nyårslöften :)
har ni några  ? :D
mina är iaf :
  • Börja gymma !
  • Äta bättre
  • Sluta äta godis !!!
  • Förändra min blogg! göra den lite roligare, mer inlägg , mer bilder o sen självklart utseendet ! bara jag som tycker det ser sjukt tråkigt ut ? hatar att den ska vara så vit... men jag suger på de där i inställningarna så de får nog syster hjälpa mej med ? (a)
  • sluta säga --- hela tiden.... hehe vill it skriva ut vad eftersom de är.. ja rätt taskigt ?
lr ja .. hah :D  nej men ja... hehehe säger de hela tiden om allt o alla så.... häh (A)
men puss på er sålänge ;D ska fortsätta kolla nu ..
har nog lite fler löften men ja.. jag är lite efter jag vet (a)
:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0