hola

hola
har it bloggat för i måndags var jag
med emma hela dagen o sen hände en sak så
jag orkade it blogga........
igår vare iaf skola:D:D<3
Sen åkte jag te stallet o red o blev typ skittrött så
jag satte it ens igång datan..
Men idag har jag iaf vart i skolan sen har jag o ellen
vart på stan köpte ett nagellack o tandkräm;)
o en present till emma :)<3
just ja, i måndags var jag o emma på stan och då köpte
jag ett guldigt nagellack o ett svart grafitti:D
fixade även naglarna så just nu ser mina naglar ut såhär:
glömde kameran hos pappa så de får bli google bilder på nagellacken jag köpte ;)
den sista bilden är it så bra utan färgen är typ mer rosa irl..:)
köpte även ett armband idag men de får ni bild på när jag har kameran :)
nu så står ellen o plattar mitt h år o ska gö ngn frisyr på mej :D
puss sålänge (h'

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar nagelacket och dina naglar :) <3

Vadå vad hände Sara ? Finns <3

2011-01-12 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0