emma :)

Idag så vare väl först skola:)
hade hemkunskap :p jag jobbade med parling(Y)<3
vi gjorde spagetti med krossade tomater,tabasco o massa annan skit i plus
köttfärssås som vi oxå bara hade hällt i massa skit i ? Xd
plus att ille hela tiden gick förbi vid oss o hällde i en massa salt i spagettin hela tiden ?Xd
aja , kul vare :D o gött konstigt nog :o
vi slutade 20 över 3 idag o då hängde jag med emma hem :D
fast frst gick vi typ in på dollar o köpte hårband ? xd <3
träffa parling oxå så snacka med han en stund :D <3
Sen när vi kom hem till emma gjorde vi lite grejjs sen kolla vi på the descent :o
så jävla läskig :O:O:O
o vi videosamtalade med parling samtidigt så stackarn fick sitta o höra på när vi satt o skrek xd
hahahah o både jag o emma fick sendrag i benet när vi skrek  ? xd
hhahahah men var ändå så jävla kul :D fast sjukt jävla läskig :o
aja , sen satt vi väl mest vid datan o så o jag åkte hem typ åtta tiden ( :
Imorgon ska jag till stallet o rida iaf :)
pusss har btw min kamera nu:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0