:d

god morgon :D
igår blev de lite ändrade planer eftersom ellen o
fanny ringde typ kvart i elva o ville att jag skulle komma o
sova med dom :p så jag åkte väl dit då :)
vi kolla på ngn skräckfilm på mtv .. fattade typ... noll..:D
nejdå.. men lite fatta jag väl;d
sen typ kolla jag o fanny på jönsson ligan:D o ellen sov:p
haha vi satt o kommenterade oss igenom hela filmen xd
sen typ gick vi upp o la oss o då låg jag o fanny brevid varann i sängen
o lyssna på musik o typ .. dansa? o sjöng med i låtara hahaha furt vare iaf xd
o ellen satt i fotändan o var sur för att hela sängen skaka?xd
aja :D somnade vid en halvfyra tror jag o gick upp typ tio :p
kvart över tio åkte dom på fotboll o jag drog hem o sov till typ halv två
för då vare mat :p
kändes som att jag it hade ngt riktigt vettigt o säga så slänger väl in en bild o bloggar mer sen:)
en lite sådär halvt emo bild ?(a)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0