tjöööö

tänkte att jag åtminstone kunde lägga in något på bloggen
så de får väl bli en sån här fråge sak;)
vad har du på dig? Kläder.. 
när kysste du någon sist? För ca en timme sen♥
när var du senast på sjukhuset? vet inte 
har du långa naglar? Nej!
vem skulle du helst vilja ha sex med? haha x'd
vad gjorde du igår? var först med alex,jonas o brajj , sen stallet o red..
är du insatt i politik? Nej? 
favoritämne i skolan? hemkunskap kanske..?
vem skrattade du med sist? alex o jonas tror jag:)
vem pratade du sist med på msn? Fatima <3
vem pratade du länge i telefon med sist? Länge.. isf vare nog rickard..
har du lätt för att bli brun? jadå
vad såg du för film sist? Vet inte :p 
hur många (riktiga) syskon har du? 1
hur många gånger har du flyttat? för många..
har du ig i någonting i skolan? -
favoritlärare? Typ anni ? (A)
hur mår du? bra :D
vad ska du göra nu? byta om , sen fjällberget :D
när var du kär sist? Just nu ♥
vem är din bästa vän? Flera.. 
vad har du för ringsignal? vet inte.. har på ljudlöst ;) men trore är typ still counting - volbeat
vad har du för alarmsignal? Duality - Slipknot
vem ringde dig sist? mamma trr jag
vem ringde du sist? fatima
finns det något du saknar? aa
vad har du för planer för dagen? Snowboard;D
vem umgicks du senast med? Vännerna
är du blyg när du träffar nya människor? beror på..
vem sov du senast med? minns inte :o
har du känslor för någon? ja!
vad längtar du till? Sommaren!
har du några planer inför sommarlovet? Inte än ;)
skulle du vilja ha en pojk/flickvän? har redan <3 
har du slagit någon? Ja
har någon slagit dig? Ja
tror du att folk litar på dig? ja
är du en bra kompis? det tror jag väl ? ;)



blev ngt sånt där bara för att jag it har tid med ngt annat just nu , för ska bara byta om sen
blire fjällberget :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0