tjo

dags att blogga ksk ?
har hänt så jävla mkt dom senaste dagarna..
känns som att alla är sura på mej o som att allt är upponer
samtidigt som allt är underbart o precis som jag vill att de ska vara.
men blir bara så jävla lack på att alla ska hålla på o lägga sej i
och bli sura ? jag menar de är mitt liv , mina val?
så länge dom inte har ngt med det o göra så behöver man väl it gå runt
o säga massa skit  ? allt har som sagt vart totalt kaos men nu är lixom allt
fixat. folk är fortfarande sura men jag har åtminstonde gjort mina val och
fixat allt så mkt jag faktist orkar. för ärligt talat orkar jag inte bry mej så mkt mer
eftersom de är så jävla lågt av andra att vara sura på mej för att jag kanske gjorde
ett dåligt val tidigare men vafan dom har inget med de o göra så inge o bli sur över ?
hahaha sjukt gullligt att ni faktist orkar bry er så jävla mkt asså :')
jag blir så rörd -.-'
glad att jag iaf vet var mina närmaste vänner står !
älskar er så sjukt mkt ni är bäst !
men men , orkar som sagt it bry mej mer eftersom jag faktist är glad just nu över
valet jag har gjort . kanske inte över valen innan men wtf get over it !
aja ,
hade väl typ inget mer än det att säga ..
lr jo egentligen men nu orkar jag it skriva mer så
puss

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, var gärna med i veckans blogg :)

hhejfanny.blogg.se

2011-02-15 @ 19:22:00
URL: http://hhejfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0