HOLA !

tjooo,
bloggar typ aldrig meeen , ja :)
idag eller ja... igår eftersom klockan är över 12 men whatever...
så var jag typ på stan o fixa en sak med emma :)
träffa massa folk där dessutom ! bland annat min saknade bror simon parling !
och dessutom rickard H, erik L o marcus :-D
verkligen kul attt träffa dom shiiiet :D
haha har verkligen saknat dom :')
meen iaf, sen tog vi 3 bussen hem o då åkte hon till borlänge till sin farmor o farfar
medans jag gick ut lite fort med hunden sen drog jag till alex o emil :-D
de var najs .
sen drog vi ner till mm o i backen påväg ner så träffar vi på jonas som jag inte heller
har träffat på hela lovet konstigt nog .. eller ja... han har vart sjuk / är sjuk :p
men iaf han skulle träffa brajjj så vi hängde med o drog till mm allihop sen typ drog
vi till skolan o satt där o hade kul :-D
aja, dagen var iaf awesome ! :-)
idag (21) har jag dessutom vart tsm med min underbara o världens bästa pojkvän i 2 månader ! ♥
aa, har typ inge mer o säga , men som jag skrev i de förra inlägget så kommer jag väl lägga in
något inlägg lite då o då ! :-)
PUSSS
en NY bild(OMG NY ????? jag vet.... )  :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0