Lördag !

Tjoobrä alla (:
Idag blev man väl väckt klockan 12 -.-''
Så då gick jag upp o duscha o blåste håret ,
sen kolla jag på min älskade svamp ♥♥
Det är juh svampbob maraton på nickeloden den här helgen;);)
haha är man  ett äkta svampbob fan så är man ;D
Vid tre åkte vi till min Jussi o kerstin, (jussi är min farbror)
för kerstin fyller år :)
Där åt vi den godaste smörgåstårtan jag ngnsin ätit !
och massa gött fika ;)
Sen satt jag, bror och kusinerna och kollade på svampbob ett bra tag ;)
Haha jag är faktist yngst i släkten xd
aja, sen åkte vi hem typ sju och då åkte vi te farmor och böt hennes batteri
i bilen för de var typ trasigt och nu sitter jag här och kollar på tv :D
Sen blire o kolla på pensionärsjävlar ♥ för de missade vi i måndags o det går
repris på det ;) Och när det är slut så börjar iron man :)
Imorn blire nog iaf julskyltning med Emma och förmodligen med Ida oxå:D♥♥
Jag har ingen ny kul bild att lägga upp så det får bli en gammal ego bild ;)
Pusss så länge :)

Kommentarer
Postat av: :)

Vad har du för mobil?:-)

2010-11-27 @ 21:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0