Kupolen ! :D

Blev kupolen med emma idag:D♥
Åkte dit vid tolv och hem vid 4-5 tiden :)
Köpte grejjerna på bilden :D(y)
Plus en julklapp åt Ida;)♥
as nöjd iaf(:
Jag o Emma delade även på en kebabsallad;)
Sen när jag kom hem hann jag it ens ta av mej kläderna
för pappa ville att jag skulle med o handla så de blev te o åka te
MM och köa i en 20 minuter (y)
Sen när vi äntligen kommit ut från affären så åkte vi väl hem
o jag la mej framför simpsons en stund (;
Har även målat naglarna med ett jätte snyggt lila nagellack plus
nagelsmycken :D
Nu sitter jag här o funderar över headern !
Borde verkligen sova oxå...
så godnatt :D
Här är kläderna :
2 tröjor från gina tricot
1 par jeans från gina tricot
1 tröja från hm
Pusss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0