wiiiiiiiiiiiiiiiie

:D hemma från fanny nu!
Slutade tio över tre idag och då följde jag o ellen
med fanny hem :D:D♥♥
Hahahhahahah dom två har man verkligen aldrig tråkigt med ! XDXD<333
Hahahahhahaa, när vi hade ätit vid typ halv sju så gick jag o ellen upp före
fanny o hon stanna nere o gjorde ngt med emmy :p o jag o ellen skyndade
oss in i typ som en garderob dom har där uppe utanför fannys rum där det finns
massa saker och den kan man typ gå in i så vi gick in i den o sen blire som en
sväng så vi gick in längst in o typ la oss på massa saker o släckte o allt sen kom fanny
upp o leta efter oss och fanny kollar såklart först där vi är och går in o tänder , sen säger hon
nehej , stänger dörren o går iväg hahahahhah sen letar hon typ hela huset ,hon o emmy :)
Och vi typ smsar: kolla köket, kolla garaget , kolla frysboxen, kolla soffan o massa sånt hela tiden
hahahahhahhahah xd så dom går typ upp o ner upp o ner XD O vi ligger där inne o garvar XD
och hon går in i garderoben där vi låg tre gånger utan att se oss !!! XD
Asså shiiiet de var så jävla kul !!! XDXD<3
Sen när vi trodde dom var i vardagsrummet så ringer vi och ba:kolla bakåt. och lägger på
sen bara hör vi både fanny o emmy gallskrika o kutar upp för dom var tydligen nere i källaren i nå rum XD
så dom blev livrädda hahahahhahahahah
sen håller vi på så ett tag sen rnger vi o säger att dom har vart där tre gånger o då kommer hon på o då springer dom upp o vi ligger där o garvar ihjäl oss XD hahahahahhahahha
o stackars emmy blev så rädd så hon stod o grät :/ haha stackarn:D
sen typ sminka jag fanny o ellen fixa henes hår ;D
lr nej de gjorde vi innan maten;)
men sen så typ låg vi i fannys säng o gjorde masssa skit XD
hahahahahhah
och imorn ska vi tydligen gå till skolan sju ?XD hhahahhahah
vi får sånna där ap bra ideer ibland ;)
nu har jag iaf ätit o duschat och så:)
ska lägga mej tidigt idag så jag orkar upp imorn;) har juh somnat om
både igår o idag :o:o
haha aja , nämnde jag att ellen målade massa gult o blått i mitt ansikte så jag
var nyss helt jävla grön i hela ansiktet ? XD<33
aja ,puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0