OMG sverige ;D

OMG OMG dags att blogga ksk ???
-OHJA !!
shiiiiet var ett tag sen nu!
SKÄRPNING!
nej usch..
Den senaste tiden har jag gjort mke mke iaf !
I helgen var jag med Ellen o Jenny på fredagen först
o vi gjorde en jävla massa, hade sjukt jävla kul iaf :D♥
åkte till fanny typ halv nio (a) och då var vi hemma hos henne
o gjorde massa :D
Sen typ halv ett (ja på natten) tog vi sparkarna till Ellen ;D
o där sov vi allihop XD fast ellen fick rådamp på oss andra o sparka ur mej ur sängen XD
hahhahah kul vare (L)
Lördag hade jag emma o ida vår julafton som jag har berättat om :D♥
fast jag åkte it dit förens typ 6 ngn gång innan dess så låg jag hemma o kolla på en film
som jag trodde skulle va typ 1 o en halv timme men när de hade gått typ as lång tid o jag ba vafan?
så gick jag upp o kolla på fodralet o den var tydligen 3 timmar o 20 minuter :o
hehehehhe (A)
det var nå wallander aktigt fast engelskt :p men den var bra (y)
fast jag somnade under den hähä jah är sån där som verkligen it kan hålla mej vaken -.-''
hur mke jag än vill så gåre it -.-''''
somnade hos fanny när vi kollade på powerpuff pinglorna ? XD
HAHHAHAHHAH SÅ SJUKT BRA FILM ASSÅ !!!!!!!!!!! XD
aja,, o höll på att somna i skolan när vi kolla på sagan om de 2 tornen :o
hähä men jag låg så jävla skönt i soffan juh ;) jag o alex låg typ o höll om varandra o så
hade jag huve på hans axel och jag kan lova att de var feting skönt !!
de var i måndags btw;)
aja, sov hos emma iaf sen  var vi typ hos mej o baka en massa hela söndagen ;D
fan va gott.... nu blev jag sugen (a)
aja, måndag åkte jag te pappa o då gjorde jag inge skolan var chill .
tisdagen var oxå jävla chill slutade 11 o då drog jag o ellen ner på stan men bussen vi skulle
med kom aldrig-.-''''''''' så vi stod ute o typ halv dog!
sen GICK vi ner på stan (y)
första affären vi går in i träffar vi klara, jenny o pauo :D♥
sen var vi på stan med dom till typ fem ngn gång :)
väldigt kul iaf :D <3
igår gjorde jag it så mke vad jag kan minnas :o
bakade chokladbollar xd
jag står i köket o "rör i hop " degen :
marcus: vad göru ?
jag: inge....... *ställer mej för bunken*
marcus: *går till andra sidan för att se*
jag: *vänder mej om igen *
marcus: men vad göru? *går till andra sidan*
jag : men inge! *vänder mej om igen*
marcus: men seriöst!
jag: *visar mackan bunken*
marcus: chokladbollar ?
jag : aaa.... hähähää
marcus: *börjar asgarva *
jag: hehehehhehehehheh
marcus: *fortsätter asgarva*
XDXDXD
hahahahha
idag kom fanny te mej ngn tid :p haha
vi hade kul iaf XDXDXDXDXD
hahahhahah
fast hon gick vid sju :(
fast då fortsatte vi ha kul på msn XD ;D ♥
nu lyssnar jag på musik o gör värsta snygga bilden i photoshop;)
ksk kommer upp här sen ;)
puss sålänge !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0