@nattbloggning

eyy sitter just nu o chattar sådär väldigt seriöst med lilla fanny ;D
och nötar musik ofc;)
Moonshine - Hardcore Superstar
Outcast - Ektomorf
Cold - Crossfade
Situations - Escape the fate
lätt favorit låtarna <3
jadu.. vet it vad jag ska skriva ..
kände bara att jag behövde skriva ngt iaf ?;d
kanske skulle kunna skriva vad jag ska göra dom här dagarna
men har fan ingen aning?:s
har ju lov i hela 13 dagar till :o
saknar faktist skolan....
lr ja... snarare vännerna<3
har juh träffat dom flesta men finns väl en del jag verkligen saknar
och it har träffat nu på lovet heller :/ <3
aja,,
tänker iaf tvinga med jonas ner på stan ngn dag;d
hähähääää vrf får ni veta när vi har vart där;)
jaja puss o gönatt ska sova tidigt idag så jag kanske sover bra åtminstone EN natt under lovet-.-
men först så kan jag väl ge er lite bilder jag tog förut , dock it på mej menmen ..
många minnen kan jag säga.. <3
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0