KORV ;o

Hallu:d
sitter hemma hos ellen sov här inatt oxå;d
Fanny kom igår vid nio typ o sov här oxå ! ;D<3
hahah fast jag o fanny fick sova på golvet :(
Ellen fick rådamp på oss för jag o fanny gick upp vid tre
när vi skulle lägga oss o ellen va kvar nere en stund sen när
hon kom upp låg jag o fanny i morkret under sängen o målade naglarna XD
fråga mej it vrf?xd
kul vare iaf men ellen fick rådamp sen efter ett tag så gick vi upp därifrån o
fick lägga oss med huvudena på en sacko säck emellan ett tv bord o väggen :o
hahahah o jag slog i huvet mitt i natten stenhårt i kanten xd
fanny låg o as garva sen slog jag i det imorse oxå xd
aja igår blekte ellen typ hela mitt över hår ;d
Vi skulle gö slingor men vi tog as mke hår med så de blev typ hela överhåret :p
men de blev bra (y) ska nog bleka de ännu mer senare i veckan ;D
aja orkar it skriva mer har sovit ap dåligt :s
vaknat typ hundra gånger av mej själv o av att kasper har kommit o slickat mej i ansiktet xp
min dator dog igår :( R.I.P <33333333
min lilla älskling (L)
får se om jag får igång den annars äre väl bara o köpa en ny:(
så vi får se hure blir med bloggingen !
puss sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0