Hockeymatch!

Ska snart iväg och kolla på killarnas match
med Johanna o Rebecca :D♥
Imorse vaknade jag halv elva-.-''
telefonen ringde...
Så då tog jag och kollade på Stay cool som jag hyrde igår :)
Hehehe jag skulle kolla på den inatt men hann bara se typ
några minuter sen vaknade jag tio över fyra och filmen var slut;p
och då orkade jag it kolla på den så jag fick stänga av datan, och
lägga mej o sova igen :p
Men den var väl helt okej :)
Jag är sån där som tycker alla filmer är bra haha
jag har nog aldrig sett en film som jag faktist tyckt var dålig !
Isf skulle det väl vara Patrik 1.5 ... men när vi såg den i skolan
så var den faktist bättre än jag kom ihåg så ja.. haha :D ¨
Aja, nu ska jag iväg till matchen !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0