hemma ...

Hemma från stallet nu :)
sista ridningen♥
Fast sen börjar de juh 4 januari igen;)
Red Jambo (=
Hann it blogga nå mer igår för jag gjorde en massa annat men
nu kommer det iaf upp bild på mitt snygga nagellack;)
(Klicka för större bild)
Aja, dagen har väl vart helt okej :)
Fast har typ haft matte hela dagen o NO prov...
Men efter skolan åkte jag typ hem o åt o böt om o sen till stallet
så jag har vart där hela eftermiddagen :)
Imorn blire först skola sen har jag bokat tid för naveln;)
så det blir te o åka ner till tattoo direkt efter skolan 20 över 3 o pierca mej(y)
Sen vet jag it vad jag ska göra, måste verkligen köpa julklappar !!!
hehe , jag Ida o Emma har som tradition typ att vi varje år har en egen julafton typ
helgen innan jul lr ngt ;) 3dje året nu :)
Och de är på lördag till söndag och imorn ska jag juh ner o pierca mej sen kan jag it
va på stan för vi har säljt vår andra bil så vi måste hämta magnus på jobbet haha:P
så imorn kan jag it köpa ngt o på torsdag ska jag va med emma o de är henne jag ska köpa till haha :D
Så på fredag äre ett måste att köpa julklappar haha :D
vet iaf vad jag ska köpa så ;)
Just ja, jag ska börja på en ny header nu oxå :D
ska nog börja direkt haha ;)
puss sålänge!
vet att det suger utan bilder men jag har inga just nu o ser ap sliten ut nu efter ridningen så
kan it ta ngn ny just nu;) måste skaffa en web verkligen så enkelt att bara ta ngn bild då haha :D
jag kanske får ta o bjuda på ngn gammal annars ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0