..

OMG har it setat vid datorn sen lördags :o
därför sån kass uppdatering^^
I söndags hade jag jour så då blevre te o
åka upp till stallet runt kvart över sju.............
När vi kom dit så fixa vi väl o ja... massa orkar it säga allt
men kan säga att jag hade väääääääääääääldigt fina armar efter att ha packat hö-.-''
är juh som sagt väldigt allergisk och hade tatt en allergi tablett på
morgonen innan men den funkade juh it på huden........
så jag hade världens finaste armar och händer fulla av röda prickar
som kliade (y) Fast vi blev klara med allt tjugo över elva :o
och hästarna skulle in ett !
så i en timme o 40 min kunde vi gö vad vi ville ... men det fanns juh it
sådär jätte mkt attt gö när endast vi tre som hade jour va där plus
4 stycken som red för åke, och hästarna var ute..
så jag satt i köket o typ lyssna på musik o läste nå tidningar som fanns där..
klockan tolv kom iaf Sanna (y) så då var jag med henne :)
sen tog vi in hästarna ett o sen drog jag hem :D
Då typ duscha jag o så o sen hehehe sov jag en stund (a)
4 så åkte vi te smedjebacken till en av mina farbröder o hälsa på dom:)
Där typ låg jag o smsa o halvsov i min kusins soffa inne på hans rum medans han , mackan
o min andra kusin spelade GTA hahaa det var väldgt kul att se på faktist XDXD
Aja, Igår så vare skola igen:D sen drog jag hem te pappa o typ gjorde ngt.. som jag it minns xd
aja ,jag gjorde nget spec iaf ;)
Idag har jag först vart i skolan:D sen drog jag te stallet vid fyra och hoppade Nicke♥
var jättekul:)
Nu har jag typ ätit o duschat o så och ska snart kolla min bdb o fb (:
hade typ 100 händelser på fb och en massa grejjs på bdb så det kan ta ett tag......
Och jag ligger o smsar med , affe, simon p o simon h just nu så det kan ta ännu längre tid nu ;)
så puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0