BRÄÄÄK

TJOOO
sitter hemma hos ellen :D:D<33
Bloggade it igår eftersom jag var bara inne på datan en
liten kort stund innan vi åkte vidare te silfhyttan vid halv 2
och firade jul där med en del av släkten ;D
Kom hem typ 23 därifrån så pallade it blogga då :p
Idag har jag iaf vart o firat jul hos mamma med morfar, anita o Gustavsson ;D
Har fått ap mke pengar så imorn åker jag o Ellen ner på stan o slösar ;) <33
Ska bland annat köpa mörk hårfärg o sen blekning som jag ska gö slingor med ;)
O lilla ellen ska få färga mitt hår;) hihiihii
så vi får se hur blir (y)
Kom till Ellen typ vi 23.30 idag hähähää (a)
O nu sitter vi typ o kollar på sunes jul fast jag sitter mest o smsar med simon ♥
o ellen sitter o skickar musik xd
aja ;D
här är två bilder från i helgen iaf så när jag ellen jenny o fanny va ;)
Riktiga snyggingar OHHYÄÄS ;D
bloggar mer sen puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0