blir en liten snabb bloggning..

hallu ,
vart i skolan idag :)
fan första lektionen hk men de enda vi fick
gö var att städa? fast jag blev typ hög ? haha fråga sandra, fanny o jenny ;)
hahahahhahahaha diskborsten XD
nej nu ska jag skriva så ni fattar ;)
klockan nio gick vi till aulan o kolla på lucia-.-''
visst dom var jätteduktiga o sjunga MEN det var verkligen it kul!
plus att vi hade kunnat få bakat kakor om det int hade vart för lucian:( ;)
aja, sen spår resten utav dagen:/ matte </3
fast det var rätt okej ändå , så länge man har parling, affe o alex o dom så överlever man;) haha :D<3
och sen typ en timmes spanska sista lektionen XD var fan helt jävla cepe hög :O:O
hahahahha dom typ dom simon o affe o alla dom ba : har hon tagit nå lr ?
jag vet it ens vrf ? har vart cp däpp idag ?:o
haha aja ;D kul hade jag iaf X'D
aja, imorn blire att rida ♥
och på onsdag blire förmodligen att pierca naveln (y)
för dom har it öppet på måndagar o imorn ska jag juh te stallet :)
På torsdag blire emma :D♥♥
Oj jävlar, insåg just att jag måste köpa julklappar på fredag för har ingen annan dag på mej :o
aja ;) det fixar jag ....
men men , idag har jag köpt typ tjocka tights lr va man ska kalla de?
och ett skitsnyggt linne !!! och ett awesome nagellack som jag lägger ut bild på lite senare
när jag har orkat lyfta på röven o hämta usb sladden ;)
puss sålänge , bloggaar mer snnart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0