8 December

Shiiet vad sjuan har gått fort !
redan december  ! :o Helt sjukt !
men ändå skönt ;)
Idag har jag väl vart i skolan, usch
har juh mattespår o det suger verkligen !
hade det ända fram till lunch , sen efter lunch
vare typ LK och jag gicck väl mest omkring den lektionen
eftersom min lilla grupp satt ihoptryckta framför datan hela lektionen ?
hehe ... sen idrott , men jag har typ hostat sönder hela dagen/natten igår
o har asont i halsen så jag sket i kläder , typ kollade lite på badminton turneringen
ngra minuter i början  , sen gick jag in o körde badminton med affe :D<3
det är fan kul :o
Sen IUP vilket är typ as fritt och alla sitter jämt o snackar eller
spelar spel på den lektionen ? haha :D värsta chill ^^
Jag spelade typ kalaha med mule o sen kollade jag på när affe byggde värsta husen xd
blev skitsnyggt ;) <3
Efter skolan har jag typ it gjort särskilt  mke :)
får se vad som händer sen...
okej de blir ingen bild för jag sitter o dampar sönder på min dator
så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0