15 December 2010.

tjoooooooooooooooooo
först vare skola som vanligt då..
pallar it berätta allt men vi slutade iaf 20 över 3 : )
då åkte jag o mamma ner direkt på stan jag piercade mej ;D (y)
det blev en rosa (a)
är skitnöjd iaf :D
Och hon som tog det var så himla snäll o gullig verkligen :D♥♥
Men jag orkar it berätta allt haha:D
Nu ligger jag i sängen o nötar musik:)
sen vet jag it vad jag ska göra ? ska nog kolla film:)
blev ett litet kort inlägg i know men har inge annat o skriva så...
imorn blire emma iaf o vi har brytdag(Y) :D:D:D♥
naveln:
it så bra bild jag vet men men....
puss sålänge , vi får se om jag slänger in nå inlägg sen ...:)
ska fortsätta på headern nu;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0