-

Fredag idag dååe..
Bloggade it igår jag vet ..
För igår så vare först skola :)
Slutade tio över 3 och då åkte jag och emma
ner på stan direkt :)
Köpte julklappar åt mamma och ida(:
skönt att ha ngn avklarad iaf ! Sen blev det väl även
café engeln (a) :D sen åkte vi hem vid en 6 - halv sju tiden :)
och då åt jag typ o så o kollade lite på datan lite snabbt för sen
började hellboy 2 :D så därför så bloggade jag inget igår ;)
Idag slutade vi ett (y)
haha sista lektionen var typ awesome :D alla nere i aulan och ska
försöka vara tysta ? sen G med sina grymma kommentarer hahhahhaha :D
fast både jag och simon blev flyttade redan efter 1 minut  heh..
Aja, det var värsta chill dag iaf  (y)
Nu sitter jag här o lyssnar på musik , ska snart med mamma te affären ;)
Senare vet jag  väl it direkt vad jag ska göra ?
cirkus möller såklart iaf;D och så måste jag kolla på chuck avsnittet jag missade i måndags !
ska nog börja på en ny header sen oxå ;) haha jag är sån som it kan ha samma i mer än ngn vecka haha :D
men men ska nog dra nu , bloggar mer sen !
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0