-

asså jag suger på rubriker:o
fan det svåraste med att blogga! haha:)
Nu har jag iaf vart på match ;) Lr ja, för ngn timme sen :p
Dom förlorade :/ 5 - 3 till Mora,
men killarna var ändå skitbra;)
Efter matchen så gick jag , Rebecca o Johanna hem  !
Skitkallt .....
Men men ;) bra med lite motion !
hehe de kan jag behöva ..... ;p
Sen åkte jag typ hem och kollade på tv sen åt jag mat :)
Efter maten gjorde jag en kladdkaka och nu har jag precis
kollat klart på så mycket bättre och ätit kladdkaka (y)
Nu ska jag nog snart kolla på ngn film och sen måste jag sova
eftersom jag måste gå upp vid sju imorn -.-''
Har förmiddags jouren (y) yey-.-'
aja, jag överlever väl att gå upp och så , sålänge jag lägger mej i tid,
det som är är att jag är sjukt allergisk mot hö-.-''
och först ska man juh packa åt hästarna sen ska man ge dom hö , sen ska
man packa morgon o kväll så det är typ bara massa hö hela tiden -.-'
äh , vafan klockan ett tar vi in hästarna sen får jag åka hem ..
sen efter stallet ska jag hem o duscha sen vet jag it :)
aja, här är dagens outfit iaf :
hade luggen ute för första gången på ett bra tag nu(y) har saknat min lugg <3
haha jeansen syns it men det är iaf dom med läder på knäna/smalbenen:)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0